Onderwerp: War team Joinen? KIJK HIER! za jul 09, 2011 2:37 pm
Wil je onze war team joinen?
Maak een applicatie in deze topic en vul de volgende vragen goed in we
We reageren zo snel mogelijk!
Ingame naam: Draag je DutchHeroes clan tag?: Skilled [x] Low, [x] Mid, [x] High? Warom wil je Joinen?: Doe je vaker War?:
Groeten Twan.
REDBULL Hulp Server Admin
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 10-06-11
Onderwerp: Re: War team Joinen? KIJK HIER! za jul 09, 2011 2:51 pm
Ingame naam: REDBULL Draag je DutchHeroes clan tag?: soms Skilled [x] Low, [] Mid, [] High? Warom wil je Joinen?: ik ben al admin in jail server en ik doe graag wars , ik doe al vaak mee met gewone fun wars van dutch heroes Doe je vaker War?: ja vreoger heb ik veel wars gedaan alleen toen was ik wat hoger geskilled maar doordat ik tijd gestopt ben , schiet ik ook nog steeds minder
Laatst aangepast door REDBULL op za jul 09, 2011 2:55 pm; in totaal 1 keer bewerkt
BloodSeriouS Nieuweling
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: Re: War team Joinen? KIJK HIER! za jul 09, 2011 2:54 pm
Ingame naam: BloodSeriouS Draag je DutchHeroes clan tag?: Ja Skilled [x] Low, [ ] Mid, [ ] High? Waarom wil je Joinen?: omdat ik het leuk vind om weer wars te gaan doen, want vroeger deed ik dat altijd Doe je vaker War?: ik deed vaak wars en was ook best goed maar omdat ik de laatste tijd niet meer online ben geweest ben ik niet meer de beste zeg maar.
Laatst aangepast door BloodSeriouS op za jul 09, 2011 3:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: War team Joinen? KIJK HIER! za jul 09, 2011 2:57 pm
Ingame naam:VIP GoodBoy[Dutch] Draag je DutchHeroes clan tag?:Altijd sinds ik ben uitgenodigt Skilled [x] Low, [x] Mid, [ ] High? Waarom wil je Joinen?:Aangezien ik ook wel een keer echt knalle ct's tegen t's en het is wel weer es leuk warren Doe je vaker War?:Heb et wel gedaan maar et war team werd opgeheven en de clan viel uitelkaar
XtranZer Nieuweling
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: War team Joinen XtranZer za jul 09, 2011 3:08 pm
Ingame naam: XtranZer Draag je DutchHeroes clan tag?: Altijd Skilled [x] Low, [x] Mid, [x] High?: low + Warom wil je Joinen?:ik speel graag wars en ik heb al veel wars gedaan Doe je vaker War? ja vroeger deed ik altijd wars
Thunder Nieuweling
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: Re: War team Joinen? KIJK HIER! za jul 09, 2011 3:14 pm
Ingame naam: Thunder Chicken Draag je DutchHeroes clan tag?: Ja Skilled [] Low, [] Mid, [] High?: LOW+ Warom wil je Joinen?: heb altijd wel zin in warretje als ik online ben. Doe je vaker War?: Ja heb dat heel vaak gedaan vooral dust2, inferno en nuke. was hoger geskilled maar deed maaaaaaaanden lang helemaal niks
Ezio Admin
Aantal berichten : 138 Registratiedatum : 22-03-11 Leeftijd : 29
Onderwerp: ezio wil wel joinen za jul 09, 2011 3:32 pm
Ingame naam: Ezio @ Top Frisbee Skilled Draag je DutchHeroes clan tag?: ja tuurlijk Skilled [x] Low Waarom wil je Joinen?: omdat ik buiten de jails ook een wil vechten met een team en dit komt natuurlijk goed uit dat er een war team opgericht wordt Doe je vaker War?: Tegenwoordig wel wat vaker dan vroeger. maar dat is meestal rond de ochten/ vroege middag.
grt
Ezio
hallo123 Nieuweling
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 09-07-11
Onderwerp: Re: War team Joinen? KIJK HIER! za jul 09, 2011 5:25 pm
Ingame naam: ₯₳₳₦ ₳₭ Draag je DutchHeroes clan tag?: 24/7 en met trots Skilled [] Low, [x] Mid, [] High? Warom wil je Joinen?: Omdat het mij heel erg leuk lijkt om met een team tactisch met geld strategieen een overwinning te behalen ( eigenlijk vind het gewoon vet om met een paar vrienden te warren) je kan me altijd een berichtje sturen om te warren Doe je vaker War?: Ik heb het nog nooit gedaan daarom lijkt het mij zo leuk om het een keer te doen
Hopelijk keuren jullie dit goed! Veel frag plezier
Daan
Ezio Admin
Aantal berichten : 138 Registratiedatum : 22-03-11 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: War team Joinen? KIJK HIER! vr aug 12, 2011 7:00 am
hallo123 schreef:
Ingame naam: ₯₳₳₦ ₳₭ Draag je DutchHeroes clan tag?: 24/7 en met trots Skilled [] Low, [x] Mid, [] High? Warom wil je Joinen?: Omdat het mij heel erg leuk lijkt om met een team tactisch met geld strategieen een overwinning te behalen ( eigenlijk vind het gewoon vet om met een paar vrienden te warren) je kan me altijd een berichtje sturen om te warren Doe je vaker War?: Ik heb het nog nooit gedaan daarom lijkt het mij zo leuk om het een keer te doen
Hopelijk keuren jullie dit goed! Veel frag plezier
Daan
seg is er ng een war team of is dit project stop gezet