Dutch Heroes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Heroes

Join nu onze server 89.188.8.228:27015
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 hitman kent de regels niet

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
obieke
Nieuweling
Nieuweling



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-06-11

hitman kent de regels niet Empty
BerichtOnderwerp: hitman kent de regels niet   hitman kent de regels niet Icon_minitimezo jun 05, 2011 10:32 am

Hitman freekild er op los en kent de regels niet. ik rebel en de volgende ronde word ik gefreekilt. omdat ik zogenaamd niet freezde ? wilt u hem een waarschuwing geven A.u.b. want ik word er gek van @ @ @ silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio
Admin
Admin
Ezio


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 22-03-11
Leeftijd : 29

hitman kent de regels niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: hitman kent de regels niet   hitman kent de regels niet Icon_minitimezo jun 05, 2011 3:15 pm

obieke schreef:
Hitman freekild er op los en kent de regels niet. ik rebel en de volgende ronde word ik gefreekilt. omdat ik zogenaamd niet freezde ? wilt u hem een waarschuwing geven A.u.b. want ik word er gek van @ @ @ silent
Beste Obieke ik zal hitman even in het oog houden en zal hem dan bekijken of hij iets verkeerd doet.
Maar jij kan me helpen hier bij door een bericht te sturen via steam chat wnr hij er weer op los freekilt.
grt
Men-Of-War
(Ezio op Steam)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchheroes.actieforum.com
 
hitman kent de regels niet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Heroes :: Server sectie :: Report een Hacker/Freekiller/Abuser-
Ga naar: